המומלצים של קעקועים לכולם

המומלצים של קעקועים לכולם

פתחו חיפוש מתקדם
תוצאות חיפוש
בקטגוריה מקעקעים בבת ים

מקעקעים בבת ים

מקעקעים בבת ים
פילוח גיאוגרפי של מקעקעים בארץ לפי אזורי פעילות ושירות מגלה שיש המון מכוני קעקועים בבת ים. הסיבה לכך קשורה לגודל האוכלוסייה בבת ים, למיקום שלה במחוז תל אביב ולביקוש מצד תושבי העיר. במילים אחרות, מקעקעים בבת ים בוחרים בה כעיר לפעילות עסקית כי הם יודעים שיש בה פוטנציאל הכנסה גבוה ואפשרות להתפתח גם ברמה המקצועית.

בת ים נמצאת במקום ה-14 בגודל אוכלוסייתה בארץ ולפי הערכות היא העיר הצפופה בישראל אחרי בני ברק וגבעתיים. המשמעות היא שיש בבת ים אוכלוסייה מגוונת והמון אנשים שמתעניינים בקעקועים כאמנות. כל אחד מהאנשים האלה יכול לפגוש מקעקעים בבת ים כדי להתרשם מדוגמאות חדשות, לשאול על ציורי גוף בציור חופשי ועל פי דוגמא ולשאוב השראה מתיקי עבודות.

בנוסף, בת ים נמצאת כידוע במחוז תל אביב אך גובלת עם ראשון לציון מדרום, עם חולון ממזרח ועם יפו מצפון. הגבולות המשותפים מסייעים לבת ים לפתח שטחי מסחר ולעודד פעילות של עסקים מקומיים. מקעקעים בבת ים מקבלים את תמיכה העירייה כאשר הם פותחים עסק וכך חלק גידול במספר השירותים שניתנים בענף.

תושבי בת ים לא מוכנים להתפשר
מלבד האמור לעיל, כמובן שאי אפשר לבדוק את ההצלחה מאחורי מקעקעים בבת ים בלי לבחון את התגובה של תושבי העיר. התושבים הם הגורם העיקרי שאחראי לפופולאריות של מכוני קעקועים בבת ים ובאזור המרכז. מצד אחד הם לא מוכנים להתפשר על רמת המקצועיות והביצוע של הקעקועים, אך מצד שני הם גם לא רוצים לנסוע לתל אביב. תושבי בת ים מעדיפים לעשות את הקעקוע שלהם קרוב לבית ולכן העסקים המקומיים נהנים מפריחה.

מקעקעים בבת ים שרוצים לשמור על המוניטין שלהם חייבים כל הזמן להמשיך ללמוד את רזי המקצוע ולהגיע להשתלמויות ברחבי הארץ והעולם. מלבד ההיבט הטכני של שרטוט בעזרת דיו או חומרי צבע אחרים שמוכנסים מתחת לעור, למקעקע יש תפקיד חשוב בכל הנוגע למתן שירותי ייעוץ והכוונה. כאן באמת נמדדת רמת המקצועיות של מקעקעים במרכז והערך שלהם עבור תושבי הערים הגדולות.