המומלצים של קעקועים לכולם

המומלצים של קעקועים לכולם

פתחו חיפוש מתקדם
תוצאות חיפוש
בקטגוריה קעקועי אולד סקול

קעקועי אולד סקול

קעקועי אולד סקול
המושג "אולד סקול" מתאר סגנון שבו מדגישים אלמנטים בולטים מהעבר ומנסים לשלב אותם בעיצוב מודרני. בתחום הקעקועים אפשר לראות את הסגנון הזה במגוון רחב של כתובות, צבעים, ציורים ושרטוטים ויש לו גם יתרונות שכדאי להכיר. קעקועי אולד סקול בדרך כלל נראים מרשימים יותר בהשוואה לקעקועים רגילים והם גם זוכים לעדיפות בקרב אנשים שכבר יש להם מספר כתובות קעקע והם מעוניינים בכתובות חדשות.

קעקועי אולד סקול זוכים להצלחה בגלל הערך המוסף שלהם. בניגוד לקעקועים בסגנון חדש שלא תמיד ברור האם הם יעמדו במבחן הזמן ויחזיקו מעמד גם אחרי מספר שנים, סגנון שנחשב אולד סקול כבר הוכיח את עצמו. זו למעשה הסיבה לכך שהוא חוזר לאופנה ואנשים בוחרים בו. אם הקעקועים לא היו שומרים על מעמדם לאורך שנים, סביר להניח שאנשים לא היו חוזרים אליהם. במילים אחרות, מי שבוחר לבצע קעקועים כאלה יכול להיות בטוח שהם יישארו רלוונטיים זמן רב.

איפה מבצעים קעקועי אולד סקול?
מומלץ לברר מראש באיזה מכוני קעקועים במרכז, בצפון או בדרום מבצעים קעקועי אולד סקול. אפשר לבצע קעקועים לצלעות או קעקועים לקרסול בסגנון הזה ויש גם מקעקעים באילת, בגוש דן ובנהריה עם מיומנות לביצוע שלהם על היד ועל הרגל. ההבדל היחיד בין מכוני קעקועים הוא ברמת המיומנות של אנשי המקצוע ובהיכרות המוקדמת שלהם עם המאפיינים של סגנון האולד סקול.

מעבר לכך, מקעקעים ברעננה למשל יכולים לבחור לקהל יעד שונה מאשר מקעקעים בחיפה ומקעקעים בקרית שמונה. מי שרוצה לעשות קעקועי אולד סקול צריך ליצור קשר עם מכון קעקועים שנמצא באזור המגורים שלו ולהגיע לפחות פעם אחת לביקור התרשמות. באותו ביקור אפשר לשאול את המקעקעים עד כמה הם מיומנים בביצוע קעקועים כאלה ולבקש לראות דוגמאות לסקיצות של קעקועים שבוצעו במקום.

לבסוף, גם קעקועי אולד סקול הם פונקציה של טעם אישי. על טעם וריח קשה להתווכח ולאור מגוון הקעקועים הקיים אין בכלל סיבה לעשות את זה. הנקודה העיקרית היא למצוא קעקועים שמתאימים לטעם האישי ולא להתפשר.